Kejam celik-kejam celik 3 bulan je lagi


Kah kah kah kah,hik hik hik hik, har har har har........!!!(ketawa)

bila ketawa bersama kawan kadang kala hati berdetik dan betapa cepat masa berlalu....betul la kate pepatah mase tidak menunggu kita....
kejam dan celik dah tinggal beberapa bulan je lagi kat Uni(ums).....ado....

kadangkala bila dipikir-pikir balik time cmni lah persahabatan semakin erat....semakin rapat....semakin baik.....semakin sayang....semakin hari semakin sayang.....

kadangkala makin rindu kalau tak jumpe kawan walau sehari.....huhu

kadangkala time cmnila kalu bleh nk wat ape2 aktiviti bersama kawan....

kadangkala time cmnila nak tambahkan kawan banyak-banyak biar riuh! hidop...

apepon hidup macam roda....bertemu dan berpisah (kurang betul) bertemu dan berkawan selamanya (baru betul).....

Posted on 6:36 AM by azri and filed under | 5 Comments »

5 comments:

pie said... @ February 13, 2009 at 6:27 PM

sedih plak baca dowh...

azri said... @ February 13, 2009 at 8:23 PM

tau x pe pie.....gelak gelak jugak tp realiti tetap realiti....

NORSHUHADA KAREEM said... @ February 15, 2009 at 2:39 AM

sekali berkawan selamanya tetap kawan..

persahabatan itu milik kita dan akan tetap menjadi milik kita untuk selamanya

kita kan 'geng'(upin ipin)..hehe

azri said... @ February 15, 2009 at 8:53 PM

haaa......nice commment su

yoyo _gaban said... @ March 20, 2009 at 6:32 AM

Hurmmm..Xsempat nak kawan lebih lama..Tapi Xpa,ada kenangan ngan a.azri leh disimpan didalam hati wat kenangan dikala windu..ehee..