Antara diary dan dot dot dot....!!


Pengalaman di Aussie banyak mengajar
siapa aku diantara manusia sarwajagat


Kemarin kembaraku.....aku rindu

semalam sudah berlalu....x suka
harini perlu dilalu....yang ni nyata didepanku
esok impianku.....bler bler...

usaha? dan hanya tuhan yang tahu.....



kita tahu, semua orang tahu bahawa harini perlu lebih baik daripada daripada semalam,,,daripada esok perlu perlu perlu baik daripada esoknya lagi!

tapi adakah ianya berlaku!!!

x perlu banyak impian kalau secubit pun tidak tercapai

tapi ada orang berkata biar banyak impian
atleast kalau banyak yang tak tercapai ada jugak yang tercapai....

tapi kan lebih baik daripada orang yang terus x de impian....

hah!

tempik nafsu....alaaa buat je ape yang nak buat....

manusia?

p/s: teruskanlah berfikir.....x salah.....
Posted on 8:24 AM by azri and filed under | 0 Comments »

0 comments: