Kejam celik-kejam celik 3 bulan je lagi


Kah kah kah kah,hik hik hik hik, har har har har........!!!(ketawa)

bila ketawa bersama kawan kadang kala hati berdetik dan betapa cepat masa berlalu....betul la kate pepatah mase tidak menunggu kita....
kejam dan celik dah tinggal beberapa bulan je lagi kat Uni(ums).....ado....

kadangkala bila dipikir-pikir balik time cmni lah persahabatan semakin erat....semakin rapat....semakin baik.....semakin sayang....semakin hari semakin sayang.....

kadangkala makin rindu kalau tak jumpe kawan walau sehari.....huhu

kadangkala time cmnila kalu bleh nk wat ape2 aktiviti bersama kawan....

kadangkala time cmnila nak tambahkan kawan banyak-banyak biar riuh! hidop...

apepon hidup macam roda....bertemu dan berpisah (kurang betul) bertemu dan berkawan selamanya (baru betul).....

Posted on 6:36 AM by azri and filed under | 5 Comments »

Antara diary dan dot dot dot....!!


Pengalaman di Aussie banyak mengajar
siapa aku diantara manusia sarwajagat


Kemarin kembaraku.....aku rindu

semalam sudah berlalu....x suka
harini perlu dilalu....yang ni nyata didepanku
esok impianku.....bler bler...

usaha? dan hanya tuhan yang tahu.....



kita tahu, semua orang tahu bahawa harini perlu lebih baik daripada daripada semalam,,,daripada esok perlu perlu perlu baik daripada esoknya lagi!

tapi adakah ianya berlaku!!!

x perlu banyak impian kalau secubit pun tidak tercapai

tapi ada orang berkata biar banyak impian
atleast kalau banyak yang tak tercapai ada jugak yang tercapai....

tapi kan lebih baik daripada orang yang terus x de impian....

hah!

tempik nafsu....alaaa buat je ape yang nak buat....

manusia?

p/s: teruskanlah berfikir.....x salah.....
Posted on 8:24 AM by azri and filed under | 0 Comments »

im lucky


Do you hear me,

Talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hair

though the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the wo
Posted on 5:42 AM by azri and filed under | 0 Comments »